MOJE PIERWSZE HALLOWEEN W USA ! | #exchangeyear |

poniedziałek, listopada 07, 2016

Instagramy, snapchaty, facebooki całe zasypane zdjęciami z amerykańskiego halloween…ale jak jest naprawdę ? Czy na serio jest tak super jak to wygląda ?



TAAAK !! JEST !!! I TO JAK !!!

Mając przed sobą perspektywę spędzenia Halloween w USA, dość długo myślałam jakie przebranie sobie wymyślić…w końcu widzi się tyle supcio inspiracji na instagramie, więc na pewno wymyślę coś kreatywnego…tak…tak pomyślała Ania aż zobaczyła przebranie bekona w walmarcie….BIOOOOORĘ !!! Też miałam pomysł przebrania się za Super Woman ( #girlspower ) ale nigdzie nie mogłam znaleźć idealnego kostiumu !!! I tak właśnie skończyłam jako bekon.




W sklepach naprawdę był ogromy wybór kostiumów…chcesz być hot-dogiem ? OKAY ! Chcesz być Superwoman ?! EXTRA ! A może tak tostem z masłem orzechowym ? JESZCZE BARDZIEJ SUPER ! Amerykanie szaleją na punkcie halloween…dorośli czy dzieci, nie ma znaczenia…każdy tak samo świetnie bawi się w Halloween !! Tylko pytanie…kto zbierze więcej cukierków ?





Mój kostium bekona zrobił furorę na ulicach mojego osiedla, ludzie krzyczeli za mną "EJ BEKON ! SUPER KOSTIUM !" "WOOOW ALE EXTRA POMYSŁ !!!" "HEJ CZY WIDZIELIŚCIE TEGO BEKONA ?". Tak…Na pewno zostanę zapamiętana na długo B)

Amerykanie mają obsesję, o b s e s j ę, na punkcie Halloween…w tym roku wydali ponad 8 bilionów dolarów na wszystkie Halloweenowe gadżety…OSIEM BILIONÓW DOLARÓW…O S I E M B I L I O N Ó W…tak…witamy w Ameryce !


Ale to naprawdę jest super ! Domy były już przystrajane na kilka tygodni przed Halloween i tu zaczyna się prawdziwa bitwa…KOGO DOM BĘDZIE BARDZIEJ STRASZNIEJSZY ? DO KOGO BĘDZIE PRZYCHODZIĆ WIĘCEJ LUDZI PO CUKIERSKI ? KTO USŁYSZY WIĘCEJ KOMPLEMENTÓW ? Moim faworytem był zdecydowanie pan, który przed domem miał wielkiego dmuchanego trupa "dmuchającego" dymem i pani, której dom był oświetlony lampkami niczym choinka na Rockefeller Center…ale oczywiście wszystko w Halloweenowym nastroju !!! I tutaj właśnie zawodzi mój telefon i kamera, która przestała ze mną współpracować…nie da się być super bekonem z jeszcze superowską kamerą…no po prostu nie da.

Kurczę…dlaczego tak jest, że Amerykanie tak świetnie potrafią obchodzić Halloween a Polacy to najchętniej tej nocy zamknęli się w domach i narzekali jak bardzo to jest głupie. Tutaj zasada jest prosta…jeśli ktoś siedzi przed domem ((a zdarzają się takie domy przed którymi siedzą całe rodziny, śmiejąc się, rozmawiając i rozdając cukierki)) to znaczy, że dostaniesz dużo cukierasków a jeśli światło jest zgaszone to nie ma nawet co pukać…i wszyscy są zadowoleni !! Nikt nie narzeka jak bardzo głupie jest to święto i osoby, które wierzą w Boga powinny kompletnie zapomnieć o tym święcie…przypomnę tylko, że jestem na południu…tutaj ludzie są bardzo mocno wierzący i nikomu nie przyjdzie do głowy, aby narzekać na Halloween z powodu religii ;-)


I żeby nie było ! To nie tylko dzieci bawią się w Halloween…dorośli też się przebierają (ps zwierzaki też, oparte na faktach) i podejrzewam, że niektórzy z nich mają lepszy ubaw niż dzieciaki…Tylko kurczę…to wszystko brzmi tak idealnie ale czy naprawdę tak jest ? Jest jedna rzecz, która naprawdę mnie wkurzyła w tym Halloween…rodzice, którzy zamiast chodzić ze swoimi dziećmi po osiedlu, wolą przejechać się samochodem i po prostu zatrzymywać się przy każdym domu, gdzie są cukierki i wołać "DZIECIAKI WYSIADAĆ TU SĄ CUKIERKI !!!"…ta…niezła zabawa prawda ? Było to dla mnie tak przykre i bulwersujące, że wciąż nie wierzę, że ludzie naprawdę to robią…więc heh…okazuje się, że nie wszystko w tych Stanach takie idealne.


A jak w szkole jest obchodzony ten dzień ? Można zobaczyć uczniów, nauczycieli, pracowników szkoły w kostiumach albo outfitach z Hallowinowymi motywami ! Co chwilę można usłyszeć pytanie "hej a idziesz dzisiaj zbierać cukierki ?"…i tak…od seniors też :) Moja nauczycielka w powodu Halloween przełożyła nam sprawdzian, bo wiedziała, że tej nocy będziemy zajęci i nawet miała przygotowane dla każdego woreczek z cukierkami ! Jak tu nie kochać takich ludzi <3


Tak strasznie się cieszę, że miałam okazję doświadczyć prawdziwego Amerykańskiego Halloween !!! To była zdecydowanie jedna z najlepszych nocy tutaj (pomińmy fakt, że mówię tak o każdej nocy, kiedy robię coś super)




I co myślicie o takim obchodzeniu Halloween ? Byście chcieli aby w Polsce też tak to wyglądało ? Czekam na Wasze komentarze !!


Anna 

P.S. !!!!

Jeśli macie jakieś specjalne tematy, bądź pytanka dotyczące mojej wymiany piszcie wszędzie gdzie się da !!! Chce dodawać jak najwięcej rzeczy, które Was interesują :)


POLUB MNIE NA FACEBOOKU !

OGLĄDAJ MNIE NA SNAPCZACIE
-> @aniawalczak

ZAOBSERWUJ MNIE NA INSTAGRAMIE !


ZOBACZ MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE !


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Genialny kostium :) BEKON ♥ 8 bilionów wow :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne przebranie, oryginalne i pomysłowe :)
    Jeśli chodzi o Halloween, to chciałabym, aby było w PL obchodzone tak jak w USA, ale niestety przed Polską jeszcze długa droga do zmian


    pozdrawiam serdecznie,
    http://inspirujace.eu/witaj

    OdpowiedzUsuń
  3. Super się czytało ten post! Był tak pozytywnie zakręcony! I TE WYKRZYKNIKI!!! No, aż zaobserwuję <3 Tak! Halloween w USA to musi być coś. (Wiem zapłon godny podziwu, ale dopiero teraz trafiłam na ten post)
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie chodziło przypadkiem o 8 miliardów?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem. Piszesz o tym tak, że mam ochotę tam wyjechać już na stałe ;) Problem tylko z zieloną kartą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog. Po prostu bardzo dużo osób powinno wejść na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze , że tutaj trafiłem . Naprawdę warto być na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje pięknie za każdy super komentarz !

Nie wymieniam się obserwacjami :)

Kategorie

concerts (11) diy (5) exchange year (12) fashion (1) fashion world (23) inspirations (13) ootd (14) others (15) photos (6) travelling (15)

Subscribe