OPEN'ER FESTIVAL DAY 4.

wtorek, lipca 07, 2015

Jeśli ktokolwiek z was zastanawia się czy warto za rok wybrać się na openera uwierzcie mi..kupujcie karnety w ciemno. Wiem, że nie kosztuje to mało (400-550 zł za zwykły karnet + noclegi + dojazd + jedzenie) ale naprawdę warto. Obiecuje Wam, że będzie to dla was niesamowite przeżycie a wspomnienia zostaną z wami na zawsze 




ootd
sukienka : primark 
buty : martensy
torba : camden market londyn






domowe melodie




hozier






years and years


Olly ft. polska flaga


disclosure




widzimy się za rok open'er festival ! <3


oczywiście te 4 dni nie byłby tak wspaniałe gdyby nie 3 wspaniałe dziewczyny <3 dziękuje za wspaniały czas, wspólne przygody no i za to, że ze mną wytrzymujecie 


Mam nadzieje, że spodobaly wam się moje relacje :) musiałam wszystkie wgrać na nowo, ponieważ mój mobilny bloger mnie wyfrajerzył :/ A wy byliście na openerze ? Jak wam się podobało i który koncert był najlepszy ? Co sądzicie o moich relacjach i które z ootds podoba wam się najbardziej ? Czekam na wasze komentarze a wszelkie pytania zostawiajcie również w komentarzach :)

Anna

You Might Also Like

5 komentarze

  1. jejku <3 jak ja Ci zazdroszcze, że byłaś na open'erze <3!
    śliczne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Już z przyjaciółką mamy ustalone, że za rok na pewno jedziemy! Tylko tego Asap'a nie potrafię odchorować :'(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje pięknie za każdy super komentarz !

Nie wymieniam się obserwacjami :)

Kategorie

concerts (11) diy (5) exchange year (12) fashion (1) fashion world (23) inspirations (13) ootd (14) others (15) photos (6) travelling (15)

Subscribe