Idealne prezenty dla ŚWIĘTA ! | dla niej i dla niego |

sobota, grudnia 05, 2015




Hejka kochani ! Dla tych, który jeszcze nie wiedzą i nie mają kalendarza informuje Was, że już mamy grudzień a wiecie co to oznacza ? NIEDŁUGO ŚWIĘTA ! Powiem Wam, że uwielbiam tą świąteczną otoczkę, kocham wymyślać prezenty, ubierać choinkę, dekorować dom, chodzić po galerii , gdzie już słuchać świąteczną muzykę…nawet nie przeszkadzają mi te tłumy ludzi, kupujących prezenty na ostatnią chwilę…ano właśnie ! Dzisiaj mam dla Was post z idealnymi prezentami na święta dla niej i dla niego ! Znajdziecie tutaj inspiracje, co zakupić Waszej przyjaciółce, siostrze, mamie, przyjacielowi, bratu, drugiej połówce czy też tacie :) Nie chciałam tego rozdzielać na osobne posty jak to robi większość blogerek, bo tak jakoś wole to mieć w jednym miejscu…Myślę, że każdy znajdzie coś fajnego i jakoś pomogę Wam w tym nurtującym pytaniu "co ja mam kupić !!!"… ENJOY !

DLA NIEJ 

Moim ostatnim odkryciem jest sklep OYSHO…serio zakochałam się w tym sklepie...nie dość, że mają super rzeczy to jeszcze w bardzo fajnych cenach ! Najchętniej wszyyystko bym tutaj Wam wrzuciła z tego sklep lecz ograniczę się (damn ale jak) do 4 rzeczy :) Oczywiście wszystko macie podlinkowane a OYSHO ma też sklep internetowy -> www.oysho.com


skarpetki 35,90 PLN/ bluza 99,90 PLN/ koc 99,90 PLN/ kapcie 79,90 PLN


ZARA 59,90 PLN


Nie wiem czy słyszeliście kiedyś o firmie projektogram…jest to firma gdzie na poduszkach, casach na ip itp możecie wydrukować wybrane przez Was zdjęcia ! Bardzo fajna jakość i efekt…rok temu już przetestowałam :) Pomyślcie…poduszka ze zdjęciami idola przyjaciółki, stare zdjęcia Waszej mamy z tatą…TO JEST TO !






KNOWLITA około 75 PLN


Koniecznie odwiedzcie stronke kosmetykomania.pl ! Znajdziecie tam super rzeczy do włosów, do makijażu czy nawet świeczki w naprawdę fajnych cenach :) Zobaczcie co dla Was wybrałam !



Tangle Teezer 48,79 PLN/ kula do kąpieli BOMB 13,90 PLN/ Yankee Candle 41 PLN/ Invisibobble gumki do włosów 13,90 PLN/ cienie nude THE BALM 124,90 PLN


Koniecznie sprawdźcie ofertę urbanoutfitters ! Na 100% znajdziecie coś na super prezent niekiedy nawet za 15 zł !


Urban Outfitters około 40 PLN


Jeśli szukacie fajnej płyty naprawdę polecam Wam Halsey ! Przepiękny głos i świetne piosenki :) Jeśli nie macie czasu na zakupy w sklepie stacjonarnym koniecznie odwiedźcie sklepy online :)


Halsey | empik | 39,49 PLN


W tym roku jest naprawdę mnóstwo suuuuper książek, które chciałam Wam polecić, co już zrobiłam w moich ulubieńcach jesieni ale teraz mam dla Was kompletnie 4 inne książki :)




Powiem Wam, że po prostu koooocham biżuterie Lilou…naprawdę ta delikatność ich produktów, świetny wygląd i wykonanie…cud. Postanowiłam wybrać kilka gotowych zestawów dostępnych na ich stronie :) Oczywiście też sami możecie spersonalizować swoje bransoletki, kolczyki, naszyjniki a nawet torebki czy szaliki…a to wszystko na ich stronie online -> www.lilou.pl




God Save Queens 135 PLN 


DLA NIEGO 



H&M 39,90 PLN


W H&Mie możecie znaleźć również kolekcje koszulek z motywem Star Warsów ! Do tego bilet na najnowszy film do kina i prezent idealny !


H&M 59,90 PLN



LEVIS 63,30 PLN


Knowlita około 60 zł


ZARA 89,90 PLN


American Eagle 30,24 PLN


ASOS około 70 zł


Kto powiedział, że kolorowanie jest tylko dla małych dzieci ? Ostatnio bardzo popularne takie właśnie książki do kolorowania…pomyślcie tylko…taka zabawa przy książce wydanej przez samego Georga R.R. Martina ?!!?!




Już przy propozycjach "dla niej" wspominałam wam o firmie projektogram. Jeśli osoba, którą chcecie obdarować prezentem posiada IPhone jest to super pomysł :) Zdjęcia z ulubionych filmów ? Wspólnie spędzonych wakacji ? Tak wiele pomysł na jednym case !


Projektogram 89 PLN


Urban Outfitters około 40 PLN


Oczywiście nikt nie powiedział, że jakieś płyty są "tylko dla facetów" albo "tylko dla kobiet"…lecz tak jakoś to wyszło w tym zestawieniu, że pomyślałam, że jakąś płytę dam tam a kilka tutaj…Tutaj postawiłam w większości na naprawdę super polskich wykonawców :)





Oczywiście fajnym pomysłem na prezent jest też kupienie karty prezentowej do ulubionego sklepu, zamówienie prenumeraty ulubionego magazynu, zrobienie czegoś własnoręcznie czy danie komuś paczkę z jego ulubionymi czekoladami ! Jeśli szukacie prezentów w postaci ciuchów zapraszam Was do mojej zakładki Fashion | Moda | i do pod kategorii what to buy ? | co kupić ? | i na 100% znajdziecie coś fajnego :)

I jak podobają Wam się propozycje ? Oczywiście tyle ile osób na tej planecie tyle różnych pomysłów na prezent ale mam nadzieję, że każdy coś znalazł jeśli jeszcze ma ten problem co kupić na Święta :) Koniecznie napiszcie w komentarzach, czy będziecie obdarowywali bliskich własnoręcznie zrobionymi prezentami czy może planujecie coś kupić ? A może sami coś podpatrzyliście co sami sobie sprawicie ? Czekam na Wasze komentarze :)

Anna

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Oj przyda się taki post :) ja już za prezentami się rozglądam :) może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  2. Koc *u* Jezu, jakbym taki miała, to chyba bym go chowała przed resztą rodzinki. xD Reszta prezentów nie w moim guście, chyba że zające. <3
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pomysł :) przydadzą się.

    zapraszam na nowy post z serii świątecznej <3
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koronkowy biustonosz mogłabym jak najbardziej dostać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama chętnie kupiłabym sobie płytę Taco. ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysly na prezent ! :)
    sweetspanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne pomysły na prezent pomocne :)
    Zapraszam do mnie : pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że mnie poratowałaś. Już wiem, co kupię mojemu koledze na wigilię klasową :3
    dariaa-daaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie kosmetyki na prezent zdecydowanie wygrały!:)
    pozdrawiam, gabsstylee

    OdpowiedzUsuń
  10. Promujesz polskich wykonawców ! bravo ! wielki +

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie chcę tę książkę Love, Style, Love!!<3 Marzenie:))

    http://www.justcleo.pl/2015/11/winter-essentials-from-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię prezenty praktyczne, albo takie, które będą używane przez osobę obdarowaną i będę w stu procentach trafione dla niej :) Te kolorowanki z Gry o tron już widziałam, coś dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydatny post, muszę nabrać trochę inspiracji bo jeszcze nie wiem co kupić dla bliskich :)

    ♥KAPCIUSZEK♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam mojemu chłopakowi kupić mikrofon do nagrywania, ale niestety wydatek zbyt duży na obecną chwilę..
    Myślę nad zakupem książki 50 twarzy Greya, ale z perspektywy Christiana.. Może widziałaś :)

    Buziaki,
    Hanyvia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje pięknie za każdy super komentarz !

Nie wymieniam się obserwacjami :)

Kategorie

concerts (11) diy (5) exchange year (12) fashion (1) fashion world (23) inspirations (13) ootd (14) others (15) photos (6) travelling (15)

Subscribe