poland | north |

wtorek, lipca 21, 2015

po w sumie bardzo przyjemnym weekendzie z moja rodzinką melduję, że jeszcze żyje…co prawda przez pierwsze 48h wyjazdu miałam wrażenie, że świat chce mnie wyfrajerzyć i robił sobie ze mnie żarty. postanowiłam podzielić się z Wami kilkoma zdjęciami, aby pokazać jak piękna potrafi być nasza Polska :) Enjoy !
















Tinta po raz pierwszy nad morzem :)


moje chyba jedyne zdjęcie z siostrą z wyjazdu






selfie na leżaku tez przecież musi być !


piękny zachód słońca na marinie w kamieniu pomorskim










rodzinne selfie


z mamuśką ;)















chciałam się też z wami podzielić moim zdjęciem konkursowym na konkurs u Berry , które znajdziecie na moim instagramie :)





















Mam nadzieję, że spodobały się Wam zdjęcia :) A jak wy spędzacie Wasze wakacje ? Dajcie mi znać w komentarzach ! Chciałabym też Was poinformować, że zostałam nominowana do Liebster Blog Award <3 , więc bardzo proszę o zostawianiu linków do Waszych blogów w komentarzach :) 

Anna

You Might Also Like

18 komentarze

  1. sherwootblog.blogspot.com
    Przecudowne zdjecia, zresztą jak zawsze ;)) mam nadzieje ze wyjazd sie udał ;)) gratuluje nominscji :*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia <3
    ju-latte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tam cudownie! Uwielbiam zdjęcia zachodu slonca, są najlepsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia, omg. Ja też je lubię robić, ale nie umiem robić takich ładnych :)
    zapraszam do mnie ---> http://mniejromantycznahazel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo <3 ja też nie jestem mistrzem wystarczy spróbować :)

      Usuń
  5. Polska jest naprawdę piękna. Wspaniałe zdjęcia. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xx

    ---
    sztukaparzeniaherbaty16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia, pokazałaś naprawdę kawałek pięknej Polski!
    mam nadzieję, że wyjazd się udał i jesteś z niego zadowolona

    acia, http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć pięknie ukazałaś zdjęcia krajobrazu, to Twoje konkursowe zdjęcie skradło moje serduszko w 100000%. Jest niesamowite. Taka mała kuleczka.
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/07/cooperation-with-cndirectcom.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo <3 niestety nie zostało ono docenione w konkursie :/

      Usuń
  8. Widać, że wyjazd na marine był udany
    Piękny zachód słońca
    Gratuluję nominacji do LBA
    Zaobserwowałam zgodnie z obietnicą
    Buziaaaki! :)
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. slicznie tam jest! zycze udanych wakacji.
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo i Tobie również udanych ! <3 Bloga już odwiedzałam nawet zaobserowałam :)

      Usuń
  10. super blog, będę zaglądać xoxo
    obserwuje
    zapraszam do mnie
    love-fashion-harder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje pięknie za każdy super komentarz !

Nie wymieniam się obserwacjami :)

Kategorie

concerts (11) diy (5) exchange year (12) fashion (1) fashion world (23) inspirations (13) ootd (14) others (15) photos (6) travelling (15)

Subscribe