BYLIŚMY W ELVISA ! MEMPHIS, TENNESSEE | #exchangeyear |

poniedziałek, grudnia 05, 2016

To była ostatnia wycieczka z moją host rodziną zanim wyjadę. Tak ostatnia. Za dwa tygodnie wracam do Polski. Czy to nie straszne ?



Ale zapomnijmy o tym przez chwilę…mam dla Was wspaniałe zdjęcia z pięknego Memphis w stanie Tennessee, gdzie spędziliśmy Święto Dziękczynienia….a właściwie w ten dzień byliśmy w drodze…no i też tego dnia zdążyłam zaliczyć szpital….szalone co nie ?

Zmontowałam też wideo, które ma dla mnie naprawdę ogromne znaczenie…

Jest tyle historii, które zostawiłam w Memphis…bieganie środkiem Beale Street, zwiedzanie domu Elvisa, 10 minut w kolejnym Stanie, old schoolowe bluesowe bary, pierwszy mecz NBA, prawdziwy Oscar i przede wszystkim czas, który spędziłam w moją Amerykańską rodziną…to co się stało w Memphis…zostaje w Memphis ;)




























 FILMIK 




I jak Wam się podobają zdjęcia i filmik ? Czekam na Wasze komentarze :)

Anna





You Might Also Like

5 komentarze

  1. Na prawdę już niedługo wyjeżdżasz?? :o Miasto wygląda bardzo ciekawie ♥ Te bary są genialne :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko tam ma swój urok. Każda uliczka , każdy bar. A przynajmniej tak się wydaje po zdjęciach :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłaś w USA tylko na jeden semestr?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej. Jak klimatycznie! Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje pięknie za każdy super komentarz !

Nie wymieniam się obserwacjami :)

Kategorie

concerts (11) diy (5) exchange year (12) fashion (1) fashion world (23) inspirations (13) ootd (14) others (15) photos (6) travelling (15)

Subscribe