#UltimateVegasOutfit | OOTD inspired by vegas.com |

niedziela, marca 20, 2016

Macie czasami ochotę przenieść się w szalone i błyszczące klimaty Las Vegas ? Cekiny, neony, błysk i dobra zabawa ? Dzięki portalowi Vegas.com znalazłam nie tylko super hotele, kluby i wydarzenia w Vegas (oczywiście czołówka mojej bucket list !!!) ale też inspiracje do stworzenia mojego #UltimateVegasOutfit ! Moją inspiracją był mega stylowy klub The Chateau Nightclub ( koniecznie go sprawdźcie ! KLIK !), który idealnie łączy dobrą zabawę oraz paryski szyk w jednym :) Znalazłam w szafie cekinowy komplet, który kupiłam w H&Mie rok temu i postawiłam na proste czarne dodatki. Klasyczna czarna skóra i wiązane na kostce baletki. No to co ? Przenosimy się do Vegas ? Tylko, żeby nie skończyło się to jak w KacVegas ;)














koszulka : H&M
spódnica : H&M
skóra : Gary Weber
buty : ZARA

zdjęcia : Weronika Gmerek (instagram @wggphotography)

Razem z Werką stworzyłyśmy też filmik dzięki, któremu chociaż na chwilę mogłyśmy poczuć magie i światła Vegas w Zielonej Górze ! Szkoda tylko, że pogoda w Zielonej Górze nie odpowiada pogodzie w Vegas i podczas kręcenia maksymalną temperaturą było 7 stopni powyżej zera…no ale cóż…było super ? Jasne, że było ! Mam nadzieję, że oglądając filmik zobaczycie jak dobrze się przy tym bawiłyśmy :)



Super znajdywać inspiracje nie tylko wokół nas ale też na takich super stronach internetowych, które pokazują nam miejsca po drugiej stronie oceanu ! Koniecznie sprawdźcie portal vegas.com | -> KLIK ! |
Super, że dało mi to okazję nareszcie współpracować z Werką :) Koniecznie sprawdźcie jej profil na instagramie @wggphotography :)

Jak Wam się podoba mój outfit oraz filmy ? Jaki by był wasz #UltimateVegasOutfit ? Koniecznie dajcie znać w komentarzach ! 

Anna

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Outfit komponuje się cudownie. Gdyby było trochę więcej słońca byłoby idealnie! Niestety musimy na wiosnę jeszcze trochę poczekać. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa Ania! Genialnie to wyszło 😍😍😍 czekam na kolejne wspólne zdjęcia i film 💪

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja, całość bardzo dobrze się że sobą komponuje.Osobiscie najbardziej podoba mi się ta oryginalna sukienka. Gratuluję również współpracy:)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja, ja jednak sądzę, że byłoby mi nie wygodnie w takiej sukience z cekinami, bo zawsze "gryzą" mnie od środka.

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, jest pod cekinami normalny materiał, wiec nie wbijają sie w skore 😄

      Usuń
  5. love that sequin dress!!!!!
    you look phenomenal!!!!!!!!!
    this look would be perfect for Vegas.

    http://modaodaradosti.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka! I bardzo fajny filmik!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look na jakąś szaloną imprezę. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje pięknie za każdy super komentarz !

Nie wymieniam się obserwacjami :)

Kategorie

concerts (11) diy (5) exchange year (12) fashion (1) fashion world (23) inspirations (13) ootd (14) others (15) photos (6) travelling (15)

Subscribe