Throwback Thursday not only on Thursday #1

niedziela, marca 27, 2016



Uwielbiam naprawdę uwielbiam robić zdjęcia. Najbardziej kocham moje polaroidy, całkiem nieźle radzę sobie z lustrzanką ale chyba nigdy nie doceniłam zdjęć jakie trzymam na urządzeniu, którego używam praktycznie co chwilę. Smartfon. Przyznam szczerzę, że uwielbiam technologię, naprawdę kocham technologię i to jakie możliwości nam daje. Uwiecznienie idealnego momentu, który pozostanie z nami na zawszę (no chyba, że go skasujemy ale yay mamy opcje "ostatnio usunięte"!) dzięki niewielkiemu urządzeniu, które większość z nas ma albo w kieszeni, torebce czy po prostu położone obok siebie.

Ostatnio przeglądałam zdjęcia na moim telefonie i klikając na niektóre myślałam sobie "dlaczego ja kompletnie o nich zapomniałam ?". Jasne, są i zdjęcia o których pamiętam cały czas, zachwycam się nimi, publikuje na instagramie ale tak często zapominam o tych małych perełkach, które czekają zapomniane na moim telefonie. Gdy tak sobie na nie spojrzę i przypomnę sobie moment w którym były zrobione, aż łezka w oku się kręci…kurczę ale ja byłam wtedy szczęśliwa !

Ludzi uszczęśliwia masę rzeczy…materialne czy nie, dla każdego to indywidualna sprawa. Mnie uszczęśliwia poranne śniadanie, słońce, ulubione filmy…i zdjęcia. Dlaczego tak jest ? Zobaczcie sami :)


08/01/2016


Co prawda zdjęcie nie zrobione przez moją osobę, ale na moim telefonie było. To była chyba najgorsza imprezka na której byłam. Moje połowniki. Dramat. Muzyka do kity, atmosfera jeszcze gorsza, jedzenie też średnie ale halo zawsze jest coś co musi ratować sytuację…moje frendaski <3 Jak patrze na to zdjęcie, na którym każda z nas wygląda jak pulpet, uśmiecham się od ucha do ucha, bo to mi uświadamia jaką szczęściarą jestem mając takich cudownych ludzi wokół siebie (zawsze ci polajkują stronkę bloga i takie tam). Jasne, że czasami mamy spiny, możemy siebie oceniać ale to możemy tylko my i nikt inny…a jeśli już ktoś śmie to zrobić, zbieramy szyki bojowe, nasze umiejętności bokserskie i nikt przed nami nie ucieknie *emoji pięści i ręki z mięśniami*. Tylko co się stanie ze mną gdy zobaczą, że opublikowałam to zdjęcie...


Nie pamiętam dokładnie dnia/01/2016


To zdjęcie leżało u mnie w albumie, może i opublikowałam podobne w poście z Dubaju (klik !) ale nigdy nad nim nie rozmyślałam…a to właśnie był jeden z piękniejszych widoków jakie miałam okazję doświadczyć. Widzicie ten patyk na zdjęciu ? To najwyższy budynek świata - Burj Khalifa. Jeśli kiedyś będziecie mieli możliwość lądować w Dubaju przy zachodzie/wschodzie słońca to uwierzcie mi, jesteście największymi szczęściarzami na świecie. Taką okazję miałam w swoim życiu już dwa razy. Pierwszy raz rok temu a w styczniu tego roku po raz drugi i dopiero teraz doceniłam ten niesamowity widok. Wiecie co jest w podróżowaniu najlepsze ? Że nigdy nie wiadomo co cię czeka, gdzie zawędrujesz, jaki widok ujrzysz, na co akurat trafisz i w jakim momencie wyciągniesz aparat aby uwiecznić jakiś moment, który będzie przez Ciebie wspominany miesiącami a może nawet latami. 

29/01/2016


Praga. Jedno z moich ukochanych europejskich miast. Przy naszym apartamencie w którym mieszkałyśmy gdy byłyśmy na koncercie Ellie Goulding (klik !) mieliśmy naprawdę ogromy balkon, dokładnie taki jak w tych wszystkich amerykańskich filmach ! Z moją przyjaciółką Olą oczywiście nie mogłyśmy przepuścić okazji aby spędzić na nim prawdopodobnie jeden z najfajniejszych wieczorów na świecie <3 Noc, wielki taras, niebo pełne gwiazd i nasze ukochane piosenki. Do tej pory wspominam ten wieczór, bo należy do tych momentów, kiedy wiesz, że żyjesz, że tworzysz swoje własne wspomnienia, że to ty decydujesz jak będzie wyglądało Twoje życie i, że to do ciebie na końcu będzie należała decyzja aby stwierdzić, czy naprawdę było warto i wykorzystałeś swój czas jak najlepiej się dało. 



To totalny przypadek, że akurat wybrałam wszystkie zdjęcia, które zostały zrobione w styczniu tego roku…dopiero to sobie uświadomiłam przy pisaniu tego posta ! To tylko pokazuje jak wspaniale zaczęłam ten rok i miejmy nadzieję, że tak samo wspaniale go zakończę :)

Anna

P.S.
Throwback Thursday not only on Thursday ? Co to oznacza ? Oznacza to kolejną nową serię na blogu ! Co pewien czas będę wybierała zdjęcia, których nigdy nie publikowałam i po prostu zalegały na moim telefonie a chwilę, które przeżyłam były naprawdę wspaniałe <3  Mam nadzieję,że podoba Wam się ten pomysł tak samo jak i mi :) 


NIE ZAPOMNIJ POLUBIĆ MOJEJ STRONKI NA FACEBOOKU  -> FlawlessBananaa


You Might Also Like

17 komentarze

  1. Super pomysł z tą seria! Pierwszy raz widze tego typu post! Ciekawy i fajny! A wspomniania to najlepsza rzecz! ;* pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny wpis! Jeszcze nigdy się z takim nie spotkałam :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam w telefonie takie zdjęcia. <3 To piękne, te momenty na zawsze zatrzymane na zdjęciach <3

    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Just me and my fancy♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  4. też myślałam o zrobieniu takiej seri! suepr pomysł :) http://hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł.Zdjęcia to wspaniałe wspomnienia :D

    Pozdrawiam ♥
    NO MORE CLOUDS

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł.Zdjęcia to wspaniałe wspomnienia :D

    Pozdrawiam ♥
    NO MORE CLOUDS

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle pięknych wspomnień! Super pomysł na post :)
    http://sparklewithleelee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za świetny pomysł na serię <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Seria na pewno będzie bardzo ciekawa i urozmaicona pięknymi zdjęciami! :)

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post jak i zdjęcia :)

    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę że byłaś na koncercie Ellie<3
    też lubię robić zdjęcia, to wspaniałe, że możemy uwiecznić tak wiele wspaniałych momentów ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ładne zdjęcia! Koncert? Jak świetnie! :)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nadal się uczę robić zdjęcia, teraz jest ładna pogoda więc coraz ładniej będzie na dworze :D
    obserwujemy?

    Zapraszam http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tego co widzę to dużo osób tutaj zagląda. To na pewno jest bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje pięknie za każdy super komentarz !

Nie wymieniam się obserwacjami :)

Kategorie

concerts (11) diy (5) exchange year (12) fashion (1) fashion world (23) inspirations (13) ootd (14) others (15) photos (6) travelling (15)

Subscribe