DIY : JEANS JACKET | + YouTube video |

wtorek, marca 29, 2016


Yaaaaay ! Nareszcie po tylu miesiącach mam dla Was kolejne DIY ! Naprawdę nie mogłam się doczekać aż w końcu opublikuje ten post :') Aby zrobić dobre DIY potrzebny jest nie tylko czas ale też inspiracja (tutaj dziękuje mojej koleżance Klaudii, dzięki której powstał pomysł na kurtkę :') ).

Mam dla Was trochę podrasowaną katanę jeansową, która po prostu zalegała w szafie i wiedziałam, że po prostu już nigdy jej nie ubiorę…aż do dzisiaj ! Przykleiłam na tył kurtki granatowy materiał ( klej magik <3), doczepiłam agrafki, ćwieki, namalowałam gwiazdki i nakleiłam super naszywkę, którą znalazłam w pasmanterii ? Proste ? Nawet bardzo ! Fajne ! I to jak !

Razem z Olą Borysławską stworzyłam też filmik na YouTube więc będzie mi bardzo miło jeśli obejrzycie filmik, dacie łapkę w górę i zasubskrybujecie mój kanał !

No to co ? ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA FILMIKU I ZDJĘĆ <3

FILMIK 



ZDJĘCIA












Jestem tak dumna z tego projektu ! Może nie jest idealny ale został zrobiony przez moją osobę samodzielnie i to cieszy mnie najbardziej :')

Jak podoba Wam się DIY ? I co powiecie o filmiku ? Czekam na Wasze komentarze <3

Anna

POLUB MOJA STRONĘ NA FACEBOOKU !

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Napewno jest to bardzo oryginalny pomysł, a takie lubię najbardziej! :)
    >> xyumv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, oryginalny.
    Post ogólne fajny, ale popracowałabym na Twoim miejscu nad interpunkcjąi ograniczyła emotki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna kurteczka, jeszcze nigdzie takiej nie widziałam :D Jak tylko będę taką miała to zabieram się za Twoje DIY! ^^

    ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  4. wow super pomysl z tymi agrafkami! tez kiedys bawilam sie w podobne DIY :D
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. No powiem Ci, że zrobiłaś na mnie wrażenie. Ale czy te wszystkie agrafki nie przeszkadzają? Nie cisną?
    Obserwuję:)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie uwiera :) Chyba, ze zalozyc ja na gole plecy to moze troche przeszkadzać ale to zawsze mozna od drugiej strony podszyć podszewkę :)

      Usuń
  6. Bardzo fajny pomysł pozdrawiam :)
    https://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! brawo! kurteczka wyszła bosko! *o*
    zainspirowałaś mnie tym, dziękuję :*

    obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale magia!
    Kurde i tutaj dokładnie widać jak można pomysłem zrobić coś oryginalnego bez nie wiadomo jakich funduszy i nakładów.
    Super!

    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł. Wygląda świetnie, niewiele ta zmiana kosztowała zarówno jeśli chodzi o wkład pracy jak i koszty...zazdroszczę wyobraźni:))

    www.kobietawielozadaniowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy bym taką ubrała, ale musze przyznać, że pomysł całkiem ciekawy. Wyglada bardzo fajnie :) oby tylko te agrafki nie zrobiły Ci krzywdy. ;) mam przykre doświadczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog :)
    Zapraszam do mnie:
    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglada naprawde dobrze! az jestem w szoku ;p
    dodalam do obs i licze na mily rewanz www.weemini.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jednak preferuję klasykę, ale gratulacje za pomysłowość ;))

    Wróciłam, nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki cudowny, oryginalny pomysł! Świetnie to wykonałaś i wymyśliłaś :)
    Na prawdę efekt jest niesamowity!

    Pozdrawiam!
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudowne!
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje pięknie za każdy super komentarz !

Nie wymieniam się obserwacjami :)

Kategorie

concerts (11) diy (5) exchange year (12) fashion (1) fashion world (23) inspirations (13) ootd (14) others (15) photos (6) travelling (15)

Subscribe