WIDZIAŁAM BEYONCÉ ! | FORMATION TOUR NOWY ORLEAN 24/09/2016 |

wtorek, października 04, 2016

Tak…właśnie to napisałam…widziałam i słyszałam na żywo Beyoncé. Tak. TĄ B E Y O N C É.



Pewnego dnia, będąc już w Stanach, przeglądałam koncerty w Nowym Orleanie (z mojej miejscowości godzina drogi) i patrzę…B E Y O N C E…bilety wciąż dostępne…lecę do mojej host siostry i pytam "lubisz Beyonce ?", oczywiście było to głupie pytanie, no bo kto NIE jest fanem Beyonce. Lecę do moich host rodziców i pytam "co powiecie na koncert Beyonce w Nowym Orleanie ?"…kilka dni później miałam na moim mailu bilety na Formation Tour…już minął tydzień od koncertu a ja wciąż nie mogę w to uwierzyć…WIDZIAŁAM BEYONCE.

Przed koncertem miałam w sobie tyle emocji jak jeszcze chyba nigdy nie miałam…czy na pewno będzie tak super ? Czy Bey to naprawdę tak wielka królowa muzyki ? Czy naprawdę brzmi tak cudownie na żywo ? Co jeśli się zawiodę ? Zadając sobie te pytania, nie uświadomiłam sobie jak głupio one brzmią.

Idąc z hotelu do areny od razu można było zauważyć, że Queen B zawitała do Nowego Orleanu. Masę ludzi przebranych, wyglądających identycznie jak Beyonce ze swoich teledysków…ba ! Kojarzycie sukienkę z piosenki Hold Up ? Ile małych dziewczynek miało identyczną na sobie - tego nawet nie da się zliczyć ! Ludzie w USA naprawdę biorą na poważnie koncerty swoich ulubionych artystów i dają z siebie wszystko, aby poczuć się jak Beyonce ! Wielki plusik <3

Koncert odbył się w Mercedez-Benz Superdom w Nowym Orleanie…przeogromna hala, która mieści nawet 80 tysięcy ludzi. Gdy zajęłam swoje miejsce kilka minut dochodziłam do siebie, bo jejku w tak wielkiej arenie jeszcze NIGDY nie byłam ! Nawet mecze NBA, w Nowym Orleanie odbywają się na mniejszej arenie !



Supportem przed Beyonce był DJ Khaled…przyznam szczerze, że pierwszy raz nie sprawdziłam kto jest supportem i mimo tego, że nie znałam żadnej piosenki bawiłam się świetnie !!! Bardzo obawiałam się o atmosferę, ponieważ miałam miejsce na trybunach i bałam się, że ludzie nie będą się bawić, tylko siedzieć…kolejna wielka pomyłka..gdy tylko muzyka z djki Khaleda zabrzmiała wszyscy zerwali się z siedzeń pokazując jak naprawdę amerykanie bawią się na koncertach ! Kolejny plusik ? :)



No nadszedł czas na główną postać wieczoru…Beyonce…jej opening…pierwsze nuty FORMATION i głos Beyonce…ARE U HERE TO SLAY ? ARE U HERE BECAUSE YOU SLAY TODAY AND EVERYDAY ? TAK BEY !!! SLAAAAAAAAY 24/7 !!!


Setlista prezentowała się mniej więc tak…tak trudno mi wybrać mój ulubiony moment !! Dlatego postanowiłam wybrać dla Was moje TOP  PIOSENKI Z FORMATION WORLD TOUR ! Chciałam ułatwić sobie opisywanie wspaniałości tego koncertu ale nah…to i tak mi się nie uda.



FORMATION

Okay, okay, ladies, now let's get in formation, cause I slay
Okay, ladies, now let's get in formation, cause I slay !!!

Więcej nie potrzeba. Jeśli potrzebujecie czegoś więcej po prostu obejrzycie genialne wykonanie Formation podczas Super Bowl…SLAY LIKE BEY EVERYDAY !



ME, MYSELF & I 

Dlaczego właśnie ten numer ? To co Beyonce powiedziała przed rozpoczęciem tej piosenki…aby pokochać drugą osobę najpierw musisz pokochać siebie i zaakceptować to kim jesteś…miłość (zdrowa miłość) do samego siebie powinna być zawsze na 1 miejscu.



DIVA

Boooooże booooże Beyonce !!! Gdy usłyszałam tą piosenkę nie mogłam uwierzyć !!! Ma to dla mnie bardzo personale znaczenie a właściwie jest dość śmieszną historią. Będąc w podstawówce miałam OBSESJE…O B S E S J E…na punkcie tej piosenki…do dziś pamiętam jak chodziłam po szkolnym korytarzu, z moimi frendaskami śpiewając właśnie tą piosenkę !



FLAWLESS

Spójrz na nazwę mojego bloga…spójrz na nazwę tej piosenki…później jeszcze raz na nazwę mojego bloga. BANG. Dlatego właśnie ta piosenka tak wiele dla mnie znaczy. Przyczyniła się do tego, że właśnie czytasz ten post.

LOVE ON TOP 

Pewnie kojarzycie tą piosenkę z szybkiego, tanecznego wykonania z niesamowitymi ruchami Beyonce i jej czarnym kapeluszem. Jeśli chcecie usłyszeć tą wersję na koncercie nie ma opcji. Beyonce. Scena. Mikrofon. Zero tancerzy. Zero efektów specjalnych. Zero dźwięków muzyki. Tylko Beyonce i jej głos. Najpiękniejsze wykonanie acappella na świecie.


1+1

Naprawdę nie spodziewałam się, że będę mogła usłyszeć ta piosenkę na Formation Tour…Beyonce po prostu usiadła na środku sceny i jej głos rozbrzmiał na całej arenie…w tym momencie po prostu usiadłam na moim siedzeniu i zastanawiałam się…czy ona naprawdę jest prawdziwa ??? Halo halo…czy taki ktoś jak ona naprawdę żyję ?

CRAZY IN LOVE

Zaczynając od Remixy z 50 twarzy Greya i Beyonce w obcisłych czerwonym kombinezonie, po przez krótka przerwę kiedy światła zgasły i kończąc na Crazy in Love, który wszystkim jest nam znany ! Przyznaje się od razu…znam tą piosenkę na pamięć i był to moment, kiedy poczułam, że platforma na której stoję naprawdę drży…halo halo jak ja przeżyję do końca koncertu ???


FREEDOM

Przy tej piosence uświadomiłam sobie, że takiego show jeszcze NIGDY N I G D Y nie widziałam. Okay więc zacznijmy od tego jak wyglądała scena Beyonce


Okay mamy główną scene, wybieg i mniejszą scenę…wyobraźcie sobie, że mniejsza scena wypełnia się wodą…tak wodą…Beyonce i jej tancerze wykonując najlepszy układ taneczny na świecie…przysięgam…to jest coś co każdy musi zobaczyć !!!



HALO

Powiedźmy sobie dwa zdania. Ostatnia piosenka. Głos Beyonce wypełniający 80 tysięczną arenę. Czy potrzebne jest coś więcej ?




Samego Nowego Orleanu nie miałam okazji doświadczyć aż tak bardzo jakbym chciała tym razem…ale na pewno nie był to mój ostatni raz tam !!! Ale mimo wszystko udało mi się przejść po legendarnym french quarter ! <3



Moje emocje po tym koncercie jeszcze nie opadły i na pewno nie opadną jeszcze przez pare dni, tygodni…to był jeden z najlepszych koncertów w moim życiu i na pewno nigdy nie zapomnę…i pamiętajcie…codziennie slay like Beyonce.


Jak Wam podoba Wam się relacja ? Czy macie jakieś propozycje postów jakie byście chcieli zobaczyć podczas mojego pobytu w USA ? PISZCIE ŚMIAŁO W KOMENTARZACH ! <3

Anna


POLUB MNIE NA FACEBOOKU !

ZOBACZ MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE !

ZAOBSERWUJ MNIE NA INSTAGRAMIE !

OGLĄDAJ MNIE NA SNAPCZACIE
-> @aniawalczak



You Might Also Like

10 komentarze

  1. Kocham Beyonce i jej kawałki, tylko pozazdrościć <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy na jej koncercie nie byłam, ale z opowiesci znajomych chyba bym sie wybrała :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że miałaś okazje zobaczyć Beyonce na żywo :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju strasznie zazdroszczę <33 Ja jestem w 2 kl gimnazjum i już od kilku miesięcy zastanawiam się nad wymianą ale moi rodzice podchodzą do tego sceptycznie i od razu ''do Ameryki pojedziesz sobie jak będziesz studiować'' itp.. Nie wiem co zrobić.. I mam do Ciebie pytanie. Czy bardziej opłacało by się jechać na taką wymiane w 2 liceum czy 1? Bo nie wiem czy jakbym chciała w 1 czy musiałabym powtarzać 3 gim? A ty jak to zrobiłaś?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyjechałam w klasie maturalnej na 1 semestr ale osobiście uważam, że najlepszy czas to 2 klasa LO i większość ludzi właśnie w tym wieku wyjeżdża :) Jeśli chodzi o powtarzanie klasy to ja normalnie wracam do szkoły w styczniu ale to wszystko zależy od dyrektora szkoły :) Jakbyś miała jakieś pytania śmiało pisz tutaj alb na maila !!! Pozdrowionka :)

      Usuń
  5. Zazdroszcze tak bardzo. I tego ze bylas w stanach i tego ze poszlas na koncert B.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszcze tak bardzo. I tego ze bylas w stanach i tego ze poszlas na koncert B.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dalej jestem w Stanach B) Obserwuj mojego bloga a wszysytkie informacje będą na bieżąco !!!

      Usuń
  7. Witam wszystkich, nazywam się Aisha Sadat i jestem tutaj, aby świadczyć o dobrych dziełach BABA NOSA UGO ze świątyni w Karnataka, ponieważ moje szczęście zostało przywrócone, jestem małżeństwem od około 11 lat, do momentu, gdy mój mąż zaczął zachowywać się dziwnie, a potem zostawił mnie i nasze 2 dzieci innej kobiecie na ponad 6 miesięcy, nigdy nie wiedziałem, że miał romans z inną kobietą, ta kobieta chce czerpać moje szczęście i wszystko, nad czym pracowałem, miałam ochotę skończyć to wszystko. Szukając rozwiązania, natknąłem się na kilka zeznań na temat Spellcaster w Internecie.
    Niektórzy ludzie zeznawali, że przywiózł ich kochanka Ex, inni zeznawali, że rozwiązuje on wszelkiego rodzaju problemy duchowe, ziołolecznictwo na choroby takie jak Fybroid, Astma, choroby przenoszone drogą płciową, choroby nerek, cukrzyca, zaburzenia erekcji, wygrana na loterii. Nigdy nie wierzyłem w czarnoksiężnika, ale nie miałem opcji, ponieważ szukałem wszędzie rozwiązania, więc dostałem e-mail BABA NOSA UGO z Testimonies online i postanowiłem spróbować.
    Skontaktowałem się z nim przez e-mail i wyjaśniłem mu swój problem, powiedział mi, co muszę zrobić, i zrobiłem tak, jak mi polecił, przygotowałem coś do użycia, zrobił prawie wszystko sam, właściwie wątpiłem, kiedy powiedział mi, że powinienem się spodziewać dobrych wiadomości, minęło mniej niż 14 dni, kiedy mój mąż zadzwonił do mnie po tak długim czasie. Wrócił przepraszając i prosząc o wybaczenie, wszystko było jak sen, wybaczyłem mu i teraz jesteśmy jeszcze bardziej szczęśliwi niż kiedykolwiek wcześniej.
    Chcę podziękować BABA NOSA UGO za jego życzliwą pomoc, nigdy nie spodziewałem się tak wspaniałej pracy duchowej i nie przestanę dzielić się jego testmonies. Jeśli masz jakieś problemy duchowe i szukasz prawdziwego i prawdziwego Czarnoksiężnika, skontaktuj się z BABA NOSA UGO, a będziesz zadowolony, że to zrobił.

    E-mail: nosaugotemple@gmail.com / nosaugotemple@net-c.com

    WhatsApp: +37258031247

    Viber: +2347066853060

    https://karnatakatemple.wixsite.com/karnataka

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog. Jestem pewny , że bardzo dużo osób tutaj wejdzie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje pięknie za każdy super komentarz !

Nie wymieniam się obserwacjami :)

Kategorie

concerts (11) diy (5) exchange year (12) fashion (1) fashion world (23) inspirations (13) ootd (14) others (15) photos (6) travelling (15)

Subscribe