BANANOWE PODSUMOWANIE ROKU !!! | Ed Sheeran, Filipiny, Opener Festival, FATM |

czwartek, grudnia 31, 2015


31/12/2015…to na serio już dzisiaj ? Serio ten intensywny rok zleciał mi tak szybko…aż nawet nie wiem od czego zacząć to podsumowanie ! Rok temu o tej porze szykowałam się na impressske z moimi frendaskami nawet nie myśląc, że kiedyś będę musiała się zmagać z pytaniem "hmm co by tu napisać w podsumowaniu roku na blogu ?"…

Rok 2015 zaczął się dla mnie naprawdę dobrze…kurczę tyle różnych przygód ! Ten rok można powiedzieć, że zaczęłam wraz z wyjazdem na KONCERT EDA SHEERANA razem z moimi frendaskami do Warszawy…pierwsza samodzielna podróż do Warszawy yay ! Gdy tylko wróciłam do domu szybkie przepakowanie i czas zacząć ferie zimowe…a co w 2015 wymyśliła moja mama ? WYJAZD NA FILIPINY ! To była najdłuższa i najdalsza moja podróż jak do tej pory…udało mi się przy okazji zobaczyć też Dubaj :) Na Filipinach przeżyłam jeden z najlepszych momentów w moim życiu…wyobrażacie sobie lina zawieszona pomiędzy dwoma wzgórzami a wy po niej szybujecie jak ptak przez jakieś 50 metrów na wysokości około 100 metrów ? Koniecznie musicie dodać to do swojej listy "Przed śmiercią…" chętnie podam namiary :)





Po powrocie z Filipin odliczałam już tylko dni do mojego pierwszego Openera….po drodze zdążyłam być w Belgii oraz przeżyć jedne z najwspanialszych urodzin na świecie…


10/06/2015 wychodzę z domu, jak zawszę idąc rano przed szkołą z psem na spacer, wchodzę na ścieżkę w lesie a tu nagle słyszę "WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!!" od moich frendasek, które nagle wyskakują…rozglądam się a na drzewie wisi co ? PINIATA !!! Tak…rozwalanie piniaty co też coś co musicie dodać do swojej listy przed śmiercią <3


W czerwcu miało miejsce też jeszcze jedno ważne dla mnie wydarzenie…z dniem 28/06/2015 powstał mój blog ! Kurcze to była tak dobra decyzja…dzięki blogu otworzyłam oczy na wiele różnych spraw, biorę udział w różnych konkursach, warsztatach i po prostu…robię to co kocham ! Na dzień dzisiejszy blog ma już 19,578 wyświetleń oraz 72 obserwatorów…nawet nie wiecie jak mnie to wzrusza :') Pięknie dziękuję, każdemu który czyta mojego bloga, zostawia komentarze i czasami pomyśli "kurde to naprawdę kawał dobrej roboty" <3

01/07/2015…z czym kojarzy mi się ta data ? Z 4 NAJLEPSZYMI DNIAMI W MOIM ŻYCIU !!! MÓJ PIERWSZY (i nie ostatni) OPENER ! Z tego festiwalu relacje już mogliście znaleźć na moim blogu…naprawdę warto było odkładać pieniądze przez kilka miesięcy aby przeżyć coś tak niesamowitego…To było po prostu idealne rozpoczęcie wakacji, zapomnienie już o pierwszym ciężkim roku w liceum i po prostu…totalne oddanie się muzyce i atmosferze tego wspaniałego miejsca…Jeśli ktoś z Was jeszcze zastanawia się czy warto jechać na kolejną edycję Openera w 2016 to naprawdę warto <3




Kolejne pół roku zleciało naprawdę szybko, oddałam się rozkręcaniu bloga, co trochę było trudne przez szkołę ale halo co to dla mnie ! Ale przyznam szczerzę niestety ten okres od września do grudnia naprawdę dał mi w kość i czasami było cholernie ciężko…Było oczywiście kilka chwil, które jakoś potrafiły mnie zregenerować jak wyjazd do Grecji o którym dowiedziałam się nawet nie 24 godziny przed czy warszaty H&MxKMAG w Poznaniu…(relacje z tych wydarzeń oczywiście znajdziecie na blogu :) ).

Można powiedzieć, że ten rok zakończyłam wspaniałym, najlepszym i po prostu…kurcze aż brakuję mi słów…KONCERTEM FLORENCE + THE MACHINE w Łodzi…to było naprawdę niesamowite przeżycie i już nie mogę doczekać się Openera, aby po raz trzeci zobaczyć Flo i jej maszyny <3


W tym roku chyba nareszcie uświadomiłam sobie co tak naprawdę kocham i z czym chcę związać moją przyszłość…oraz fakt, że nic nigdy nie dzieję się bez przyczyny !

Jeśli chodzi o postanowienia na 2016 to mam chyba tylko jedno…po prostu cieszyć się każdym dniem, korzystać z życia ile się da i nie rezygnować z przygód ! A powiem Wam, że ten rok zaplanował dla mnie naprawdę sporo…Myślę, że prędzej czy później śledząc mojego bloga się o tym przekonacie :)

A jak Wam minął ten rok ? Wydarzyło się coś szczególnego ? Macie jakieś plany/postanowienia na 2016 ? Czekam na Wasze komentarze :)

Anna

P.S.
SUPER SYLWESTRA, DUŻO RADOŚCI Z ŻYCIA I MASĘ POWODÓW DO UŚMIECHU W NOWYM ROKU KOCHANI ! <3 

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Ale miałaś świetny rok! Życzę Ci, aby 2016 był równie udany!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku również Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. super post
    śliczne zdjęcia !
    Szcześliwego Nowego Roku!

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy patrze na zdjecia i czytam o tym co przezylas stwierdzam, ze wiode bardzo nudne zycie typowej nastolatki. Szkola - dom - spotkania z rodzina.
    Postanowienia noworoczne juz sa. Wiec czas ruszac z ich realizacja i mam nadzieje ze ten rok bedzie lepszy od ubieglego. ;)

    Szczesliwego Nowego Roku. Spelnienia marzen ;)

    z checia zapraszam cie na mojego bloga-http://nastolatka-za-granica.blogspot.be/2015/12/nowosci.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te zdjecia i miałaś naprawdę duper rok! Życzę ci zeby ten był jesczze lepszy.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, zazdroszę koncertu Sheeran'a! :D Super wspomnienia z 2015 :)


    Post fotograficzny na blogu, zapraszam! :) ----> http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, ale zazdroszczę! Ja niestety nie miałam szansy być na koncercie Eda...:((
    Świetne zdjęcia, widać że miałas udany rok :)) Same fajne wydarzenia widzę! :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój rok był super! Oby ten też taki był :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz cudowne wspomnienia! :) Życzę Ci, aby w tym roku spotkało Cię jeszcze więcej miłych chwil!

    Pozdrawiam,
    Gosha B.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje pięknie za każdy super komentarz !

Nie wymieniam się obserwacjami :)

Kategorie

concerts (11) diy (5) exchange year (12) fashion (1) fashion world (23) inspirations (13) ootd (14) others (15) photos (6) travelling (15)

Subscribe