Stay classy | OOTD |

sobota, maja 07, 2016


Znacie to super uczucie gdy na wyprzedaży znajdujecie piękne rzeczy przecenione o 200 zł ? Tak właśnie dorwałam moją czerwoną sukienkę z Zary ! Gdy tylko dodałam ją do koszyka, momentalnie w mojej głowie zaczęłam tworzyć idealną stylizację i…sami zobaczcie co z tego wyszło ! Na moim kanale na YouTube ( klik ! -> FlawlessBananaa ) znajdziecie też filmik, więc jest co oglądać ! ENJOY !!!









zdjęcia : Weronika Gmerek (@wggphotography)

marynarka : H&M
sukienka : ZARA
golf : ZARA
buty : ZARA

FILMIK




Jak podobają Wam się zdjęcia ? I co sądzicie o filmiku ? Koniecznie dajcie znać w komentarzach <3

Anna


POLUB MNIE NA FACEBOOKU !

ZOBACZ MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE !


ZAOBSERWUJ MNIE NA INSTAGRAMIE !



You Might Also Like

16 komentarze

  1. Sukienka nie do końca w moim stylu, ale Tobie bardzo pasuje, wyglądasz w niej naprawdę dojrzale, klasycznie ;)
    Filmik zrobiony w naprawdę profesjonalny sposób, super!
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z filmikiem, jednak stylizacja nie za bardzo do mnie pasuje, ale ty wyglądasz pięknie!
    http://the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie klasycznie, naprawdę widać, że dobrze się odnajdujesz w tych klimatach :) Super, że dołączyłąś filmik. :)

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna marynarka i sukienka:) Piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja! :)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są ładne jednak nie połączyłabym tej marynareczki i sukienki :) Jednak o gustach się nie dyskutuje, a blog jest bardzo ładny:) Pozdrwiam
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny outfit ♥ Naprawdę świetnie się ubierasz ! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka piękna. Bardzo podobają mi się ciuszki w intensywnej czerwieni :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka
    Pozdrawiam
    Będzie mi miło jeśli napiszesz u mnie komentarz i dasz subskrybcję
    Ja się na pewno odwdziéczę
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Strój w moim stylu. :)

    Odpowiadam na każdą obserwację , zapraszam!:)
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyka to nigdy z mody nie wyjdzie, ponadczasowa jest. Do spódnicy też zamiast na przykład botków można ubrać sandały https://butymodne.pl/sandaly-damskie-c5540.html . Oczywiście wszystko kwestia gustu i pory roku

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja! Definicją classy outfitu jest dla nas koszula Manilla, sprawdźcie juz dziś!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje pięknie za każdy super komentarz !

Nie wymieniam się obserwacjami :)

Kategorie

concerts (11) diy (5) exchange year (12) fashion (1) fashion world (23) inspirations (13) ootd (14) others (15) photos (6) travelling (15)

Subscribe