#BananaaTravels : HOLLAND - Amsterdam and The Hague

wtorek, kwietnia 05, 2016

Ostatni weekend należy do tych "najlepszych na świecie" weekendów. Spędziłam w Holandii u mojej koleżanki Olivii kilka super dni i w dzisiejszym poście mam dla was kilka super zdjęć oraz filmik :)

Z okazji swoich 18stych urodzin Olivia, która wyprowadziła się z Polski dwa lata temu zaprosiła nas do siebie - do Hagi na super imprezkę i dodatkowo na super wycieczkę do Amsterdamu ! Był to już mój drugi pobyt w Holandii i mam nadzieję, że nie ostatni !

Holandia jest naprawdę pięknym krajem, cudowna architektura, uśmiechnięci ludzie i pozytywna energia nawet przy deszczowych dniach ! A sam Amsterdam jest zdecydowanie moim ulubionym europejskim miastem. Jeśli kiedyś będziecie w Amsterdamie koniecznie "zapuście się" w uliczki przy kanałach (nie tak trudno tam trafić) i ponieście się przygodzie ! W każdym miejscu znajduje się super kawiarnia a dla miłośników ciuchów vintage gorąco polecam zakupy w tamtejszych vintage shopach…naprawdę…tak super sklepów jeszcze nigdy nie widziałam !

Haga również jest pięknym miastem, gdzie można spotkać ludzi naprawdę z całego świata. W Hadze moim ulubionym miejscem jest zdecydowanie plaża Scheveningen. Posiedzieć na plaży, zajadając się waflami holenderskimi, w gronie tak super ekipy…czy jest coś piękniejszego ?

Więcej nie będę produkować moich opowieść, bo mam dla was kilka super zdjęć i jak już wcześniej wspominałam filmik na YouTubie, który chyba idealnie pokaże jak wspaniale się bawiłyśmy :) ENJOY !


























FILMIK



Olivia bardzo pięknie dziękuje za zaproszenie i mam nadzieję, że już niedługo znowu się zobaczymy <3


Mieliście okazję być kiedyś w Holandii ? Jak podobają Wam się zdjęcia i filmik ? Koniecznie dajcie znać w komentarzach :)

Anna


POLUB MOJĄ STRONKĘ NA FACEBOOKU !

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Amsterdam piękne miasto jednak moją miłością zdecydowanie jest Berlin♥ Holendrzy ogólnie super ludzie, niczym Irlandczycy cały czas uśmiechnięci :)

    Pozdrawiam
    Mahoniowy Lis

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku zazdroszczę <3 Super zdjęcia :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na swojej mapie podróży na przyszłość mam Włochy i Holandię. W Holandii byłam już kilka lat temu i zakochałam się zarówno w ludziach jak i krajobrazach. Nie byłam natomiast w Amsterdamie to chciałabym nadrobić, bo zwiedzałam tę cześć bliżej Francji.

    www.kobietawielozadaniowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post!! Tak naturalnie napisany. Dobrze sie czyta i ogląda! Amsterdam to rzeczywiście piękne miasto!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post! Niestety ja nigdy nie byłam w Holandii :(
    Obserwuję już dawno zuziaforstyle.blogspot.com KONKURS ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, świetny post, zazdroszczę!
    www.bythewaynd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia i filmik stanowią świetną pamiątkę! :) No i oczywiście bardzo mi się podobają.
    Ja niestety nigdy nie byłam za granicą :( Ale za to moje koleżanki bardzo chwaliły sobie wycieczkę do Amsterdamu.

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje pięknie za każdy super komentarz !

Nie wymieniam się obserwacjami :)

Kategorie

concerts (11) diy (5) exchange year (12) fashion (1) fashion world (23) inspirations (13) ootd (14) others (15) photos (6) travelling (15)

Subscribe